Meld dig ind med det samme

Vi glæder os til at dele vores passion for naturoplevelser og løb med dig, og vi er klar til at hjælpe dig i gang.

• Har du spørgsmål til indmeldelse eller kontingent, så skriv til Inge Madsen.
  • Har du spørgsmål til at komme i gang med o-løb eller vores træning, så skriv til Jakob Lind Tolborg.

Når du har udfyldt tilmeldingsformularen, får du en e-mail med praktiske informationer, og lidt senere et login til O-Service, hvor du kan tilmelde dig rigtige o-løb.

Årligt kontingent

• 0 kr. for 0-7 år
  • 150 kr. for 8-12 år
  • 250 kr. for 13-25 år
  • 650 kr. for 26 år og ældre

Familierabat for personer på 26 år og ældre på samme adresse: Første person betaler fuld pris., og øvrige personer betaler 450 kr.

Vi opkræver halvdelen af kontingentet hvert forår og efterår.

Det får du som medlem

• Weekendtræning langt de fleste søndage året rundt inkl. tekniktræning og makkertræning efter behov.
  • Klubmesterskab
  • Sociale arrangementer
  • Klubture til holdmatches mod andre o-klubber
  • Gratis starter til o-løb øst for Storebælt med tilmelding via O-service (Bornholm undtaget). Hvis du alligevel ikke stiller til start, betaler du dog selv.
  • DOF’s ungdomskurser
  • DOF’s sommerlejre (Du betaler selv 50%)
  • Klubture til o-løb i Jylland, på Bornholm og i udlandet (Egenbetaling)

Derudover er vi klar til at hjælpe dig i gang, hvis du har ideer til andre aktiviteter. Vi har kommunikationskanalerne, tilmeldingsplatformen og en masse grej og erfaring.

Hvis din ide er god, er der sikkert andre, der vil være med til at udvikle, planlægge og afvikle.